آموزش ها

روش کار با دوربین IMOU CUE 2

 

برای فعال سازی دوربین به یک مودم با اینترنت فعال نیاز است

ابتدا اپلیکیشن IMOU LIFE را با لینک زیر دانلود کنید:

برای اطمینان از بهترین عملکرد بی سیم ممکن ، لطفاً مطمئن شوید هیچ مانعی و تداخل الکترومغناطیسی بین دوربین و روتر وجود ندارد.

سپس در قسمت افزودن دوربین داخل اپلیکیشن:

عیب یابی

مشکل راه حل
نمی توان دوربین را راه اندازی کرد •مطمئن شوید که دستگاه تلفن همراه و دوربین شما در محدوده روتر Wi-Fi شما قرار دارند.
•قبل از شروع نصب، مطمئن شوید که نشانگر LED روی دوربین سبز چشمک می زند.
APP می‌گوید “ممکن است
پیکربندی شبکه دستگاه
•دوربین خود را ریست کنید و دوباره وصل کنید.
•برخی از دوربین ها فقط از 2.46 هرتز پشتیبانی می کنند، در حالی که برخی از روترها دارای دو باند، 2.4G/5G هستند. مطمئن شوید که فقط 2.4 گیگاهرتز وصل می کنید.
برنامه می گوید Tailed to bind” دوربین قبلاً به Wi-Fi متصل شده است ، اما روتر به شرح زیر است:
•به اینترنت متصل نیست
• وضعیت شبکه ضعیف
• سیگنال Wi-Fi به دلیل موانع یا تداخل الکترونیکی پایدار نیست
بدون تصویر / سیگنال •مطمئن شوید که نشانگر LED روی دوربین به رنگ سبز ثابت چشمک می زند. در غیر این صورت برای جزئیات به بخش “وضعیت LED” مراجعه کنید.
•با استفاده از آداپتور برق USB موجود، دوربین را به درستی به برق متصل کنید.
•برای بهبود قدرت سیگنال، دوربین، روتر یا هر دو را تغییر موقعیت دهید.
تصویر واضح نیست •لنز دوربین را از نظر آلودگی، گرد و غبار بررسی کنید webs لنز را با یک پارچه نرم و تمیز تمیز کنید.
• پوشش وینیل روی لنز دوربین را بردارید.
بی صدا •مطمئن شوید عملکرد صوتی روی دوربین روشن است.
• اطمینان حاصل کنید که صدا بر روی دستگاه روشن شده است viewدستگاه ing
تشخیص انسان کار نمی کند •مطمئن شوید که “Human Detection°” را در صفحه تنظیمات دستگاه Imou LifeApp فعال کرده اید.
دوربین به سمت پایین گیر کرده است • Camera Shielding را در تنظیمات دستگاه در برنامه Imou Life خاموش کنید.
تلفن کد QR را نمی خواند •لنز دوربین گوشی هوشمند خود را تمیز کنید
• مطمئن شوید که نور کافی روی کد QR وجود دارد
• کد QR را خیلی نزدیک به دوربین نگیرید

 

بازگشت به لیست